23. oktoober 2013

COFFEE

Kui ma hakkasin uurima kohvi kahjulikkusest ja kasulikkusest, olin ma väga üllatunud- tuleb välja, et kohv on palju kasulikum, kui ma suutsin üldse ette kujutada.
Näiteks:
*  Kohv võib kiirendada taastumist ja vähendada pärast treeningut lihaste valulikkust kuni 48%.
*  Kohv suurendab ainevahetuse kiirust, samuti parandab insuliinitundlikkust.
*  Üks uuring näitas, et suur annus toorkohvi ekstrakti (1050mg), mida võeti 6 nädalat, vähendas
    kehakaalu keskmiselt 8 kg ja rasvaprotsent langes 4,4 protsenti.
*  Kohv vähendab metaboolse sündroomi riski (mis kasvatab südamehaiguste ja diabeedi riski).
*  Antioksüdante sisaldav kohv vähendav kolesteroolitaset.
*  Samuti parandab kohv veresoonte tervist ja tõstab ainult ajutiselt vererõhku.

Aga mis peamine- kohv on parim nahakoorija. Mina ei raiska juba ammu raha mingitele kallitele kehakoorijatele. Koduseid kehakoorijaid on palju, aga täna räägime just KOHVIST.

ESMALT TEEME NÄONAHA ILUSAKS!

Tee näonahk õrnalt niiskeks, sega kokku 2 tl kasutatud kohvipaksu ja sortsuke oliivõli. Masseeri segu näonahale ja loputa sooja veega maha.
Teine võimalus on 2 tl kohvipaksu ja üks munavalge. Sega see segu hoolega. Masseri näonahale ja lase kuivada, seejärel loputa sooja veega maha.
 See segu aitab õrnalt nahka pinguldada ja toniseerida, vähendab suurenenud nahapoore ning kõrvaldab surnud naharakud.

NÜÜD VÕTAME ETTE KOGU KEHA!


Kohv on ju tuntud tselluliidi hirm.
Sega soe, kasutatud kohvipaks (umbes 1/4 kruusi) ning lisa sellele 1 supilusikatäis oliiviõli (kuiva naha puhul) või kohvikoort (normaalse ja rasuse naha puhul).  Sega koostisained omavahel. Masseeri segu probleemsetele piirkondadele. Seejärel üle kogu keha. Loputa sooja veega maha ja lase nahal kuivada.
Võid tunda nagu oleks nahk liialt rasvane, kuid ole kannatlik- üsna pea see tunne kaob ja su nahk on  pehme nagu beebi pepu. :)

Tänan külastamast!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...