30. oktoober 2013

RASEDAPADI, MITTE AINULT RASEDATELE

Tõsi ta on, et see padi on tegelikult nii mitmeotstarbeline.
Kuna mul on seljaga probleeme, siis magades see probleem veel võimendus. Magame ju kõik keskmiselt 8h ja kui magades on ebamugav, siis ei tulegi korralikust väljapuhkamisest midagi välja.
Üks padi põlvede vahel, teine selga toetamas, kolmas pea all, neljas teise külje all......ühesõnaga- hunnik patju ja hommikuks on kõik kuskil voodi kõrval maas.

Inspiratsiooni sain ühest filmist, mida hiljuti nägin ja viimase tõuke andis mulle tütar, kes mind Tartus šopingute käigus just beebipoodi tiris. :) Muidugi olid kõik asjad nii nunnud ja ägedad, aga veel "nunnumad" olid hinnad. Aga noh, miks maksta hiigelsummasid, kui saab ka ise teha.
Tund aega nokitsemist ja padi valmis.:)

                                                          SELLINE SAI MINU PADI
Muidugi on analoogseid patju väga palju erinevaid. Mulle sobis just selline variant kõige paremini.
Kahjuks oma otsingutega ma lõikeid sellele padjale ei leidnudki, seega pidin ise konstrueerima.

Kõigepealt tuleb valmis teha täidispadi ja siis padjapüür. Kuna minu padi on suhteliselt kohev, siis on padjapüüril 1 cm võrra suurem õmblusvaru.

                                                              SIIN ON MÕÕDUD:

Muidugi peab igaüks arvestama enda keha ja pikkusega. Põhiline on see, et need sisemised kumerused peaks jääma vastavalt siis seljaõnarusse ja kõhu alla. Mina olen 170 cm pikk ja sellised mõõdud on mulle sobilikud.  Tähelepanu peaks veel pöörama ülemise padjaosa pikkusele (minul on see 70 cm). Kui teete selle osa liiga pika, siis ei hoia külgmine osa ilusti teie keha vastas. Seda peaks igaüks ise katsetama. Mina olen kõhna kehaehitusega ja algselt oli mul see osa 80 cm pikk. Kuid pidin pidevalt seljatagust osa sättima kehale lähemale. Nüüd aga on mõnusalt vastu keha.

Kui täidispadi on valmis õmmeldud, jäta avad ülemise osa serva ja alumise otstesse. Nii on mugavam padjatäidist panna. Padjatäidist peaks igas kangapoes saadaval olema.
Kui padi täidetud, õmble avad kinni ja tee valmis padjapüür. Püüri ülemine serv jäta lahtiseks.
Minul on padjapüür paeltega kinnitatav. Poes oli seal aga lukk. Muidugi võib panna ka nööbid. Kuid mina ei taha ei nööpe ega lukke oma käe all tunda, sellepärast ka paelad.

Kui poes maksis C-kujuline, ehk siis nuudelpadi 49€, siis minu padi läks maksma 6.50€. Milleks siis maksta rohkem. :)
See padi on lihtsalt nii mõnus, et ühel päeval avastate, et ka teie mees on padja hõivanud. :D
                                                      Aga  siin on kompromiss:

                                              Veel võimalusi selle padja kasutamiseks:
Kui jalad valutavad, pane alumised otsad üksteise peale, et jalad saaks kõrgemal olla.
Ja muidugi on selle padja abil väga hea last imetada. Kui padi ussi moodi kerra tõmmata, saab imiku sinna poolistuli asendisse panna.
Ma kahetsen ainult seda, et sellist patja varem endale ei teinud. :)
 

2 kommentaari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...