11. detsember 2013

PLEKID VAIBAL?

Ükskõik, kui ettevaatlik ma ka ei ole, ikka ilmuvad mingid kahtlased mustad plekid/täpid mu heledale vaibale.

No, tegelikult nii müstiline see asi ei olegi. Selgus, et mu diivanilaua rattad ajavad mingit ködi välja, mis vaibalt kuidagi välja ei taha tulla.
Ükskord sai nõudepesuvahendiga proovitud. Suure nühkimise peale tuli plekk küll välja, aga vaip muudkui vahutas ja vahutas ning pärast ma-ei-tea-mitmendat loputamist ja fööniga kuivatamist jäi ikkagi vaibale heledam laik.

                                               Täna ilmus uus, must plekk lagedale. 
                                                               Macrovõte:


Otsustasin katsetada vana-head meetodit, milleks on sooda+äädikas......... mis mul ikka kaotada on.
Kui asi väga hull jääb, eks ma siis veeretan laua pleki peale.:)

Raputasin natuke soodat plekile ja kallasin tsipake äädikat peale. Lasin  kihiseda ja üsna kohe tundus mulle, et plekk oleks nagu haihtunud.


Igaks seitsmeks juhuks nühkisin veel natuke vana hambaharjaga ja voilaaaa.......plekk kadunud.

Tupsutasin niiske lapiga veel üle ja jätsin kuivama.

                                                    Ja plekki nagu poleks olnudki:

Taaskord pean nentima, et kui kuidagi ei saa, siis äädika ja soodaga saab alati. :)
Aga kas see ka kõikide plekkide puhul mõjub, ei saa lubada. Kui teil aga tekib mõne plekiga probleeme, andke teada, teeme koos plekkidele säru! :)


Tänan
       külastamast!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...